Wednesday, July 18, 2007

Chocolate or Shit, Brown is Brown

Take your chocolate-coated glasses off for a second!
People, under their bastardish appearances, are not
chocolate-coated chocolate-filled chocolates!
This much sweet-sighting causes anyone diabetes.
If you adjust your insulin dosage, you'll notice,
people, under their chocolate-ish disguise, are only;
bastard-coated bastard-filled bastards.
Even me, under my "Chocolate inside" logo,
even you in your brown clothes and solarium-enriched skin.

!عینک شیشه شکلاتیت رو برای چند لحظه بردار
،مردم زیر ظاهر حرومزادشون
.شکلاتهای روکش شکلاتی مغز شکلاتی نیستن
این همه قند-بینی هر کسی رو دچار دیابت میکنه
اگه دوز انسولینت رو تنظیم کنی متوجه میشی
،مردم زیر ظاهر شکلاتیشون
.حرومزاده های روکش حرومزاده مغز حرومزاده ان
.حتی من زیر لوگوی "درون شکلاتی"ام
.حتی تو با مانتوی قهوه ای و پوست سولاریوم-ورزیدت

11 comments:

  1. عینک شیشه شکلاتی م رو بر می دارم ولی تا یه گاز نخورم حرفت رو تعمیم نمی دم ...
    چون دلم نمی خواد حتی یه شکلات خوشمزه واقعی رو از دست بدم ...

    ReplyDelete
  2. osoolan tajrobe neshoon dade ke solarium ertebate besyar nazdiki ba haroomzadegi darad va dar in rabete rookesh - shokolati ha naghshe be sezaee darand!!!

    ReplyDelete
  3. vaghean batenan mardom kharab shodan

    ReplyDelete
  4. شکلاتی بودن نشون میده که همه حداقل تو ظاهر قهوه ای هستن ...

    شایان
    صحرای رز

    ReplyDelete
  5. مرض قند از تهوع دائمی بهتره

    ReplyDelete
  6. به خدا اگه می دونستم من بی رحم با محمود چیکار کنم این قدر دپرس نبودم ...

    شایان
    صحرای رز

    ReplyDelete
  7. خداروشکر که من شکلاتهای رویه شکلاتی مغز شکلاتی اصلن دوست ندارم زیادی شیرینن.ولی می دونم اگه آدمها زیر ظاهر شکلاتیشون هم به جای حروم زادگی شکلاتی بودن بقیه می خوردنشون.واسه همین بود که من و تو زود یاد گرفتیم مغز شکلاتیمون رو بدیم و حرومزادگی و پستی و ...جاش بگیریم.مگه نهفقط می خواستیم خورده نشیم.

    ReplyDelete
  8. در مورد پست قبلم برعکس خانمهای خوب که کشفشون کردی من فکر می کنم آقایون خوب وجود ندارن البته در مورد همون خانمها هم چون تو خودت گفتی قبول کردم ولی در مورد آقایونش غیر قابل قبوله شرمنده..هاهاها خنده بدجنسی

    ReplyDelete
  9. too much chocolate is bad for anyone ;-)

    ReplyDelete
  10. vaghean aksare mardom az darun motelashi hastan. Kheili ghashang neveshti.

    ReplyDelete
  11. چرا اینقدر بدبینی؟؟

    ReplyDelete