Wednesday, September 20, 2006

Loan Lee Ness

Hostility is friendship.

.دشمنی بهترین دوستیه

9 comments:

  1. ا؟ می گم چرا دوست ندارم سر به تنت باشه ها؟!!برو...برو از جلو چشم خفه شو!!!( جدی نگیری؟!)

    ReplyDelete
  2. اره... مثل دشمن عزیز

    ReplyDelete
  3. chon doshman vaghti zire paye adamo khali mikoneo pedare adamo dar miare iradi behesh vared nis!doshmane!dare karesho mikone...in dustan ke adam hey az khodesh miporse vase chi daran zir abi miran?

    ReplyDelete
  4. پس سعی کنیم با هم دوستی نداشته باشیم! خوبه؟

    ReplyDelete
  5. وا ، چه حکیمانه

    ReplyDelete
  6. به به...میبینم تغیرات جدیدو...مبارکه

    ReplyDelete
  7. ببین آقا یه سوءتفاهم خیلی بدی پیش اومده...من همین الآن به طور کاملآ اتفاقی کامنت های ده بیست پست قبلیتو دیدم...پست Revealed in a mirror.
    خب؟ تازه دیدم که اونجا از کامنت من چه برداشتی شده...به جون خودم اگه منظوری داشتم...من اصلآ منظورم تو نبودی ...منظورم کلآ همه آدما(وبلاگ نویسا) بودن...به جان خودم...به هر حال اگه بد برداشت کردی معذرت می خوام...اصولآ من زبونم ارتباطی به مغزم نداره و خود به خود کار می کنه واسه همین روزانه مجبورم از 50_60 نفر معذرت بخوام!!!!

    ReplyDelete
  8. I LL LOAN HIM FOR SURE!

    ReplyDelete